Základy investování do startupů a fundraising ...
Investování do startupů a fundraising jsou nezbytnými součástmi růstu a expanze pro mnoho mladých...
Strategie Go To Market
Úspěch na trhu – go to market strategy. Máte firmu, která nabízí produkt nebo...
Co je RevOps? Průvodce Revenue Operations
Gartner předpovídá, že 75 % růstových společností na světě zavede do roku 2025 model...
Nejlepší SEO nástroje roku 2024
SEO je jednou z nejdůležitějších dovedností digitálního marketingu, přesto se říká, že její zvládnutí...
HubSpot CMS vs WordPress CMS
Přečtěte si o rozdílech mezi HubSpot CMS a WordPress CRM a zjistěte, jak vybrat...
SEO průvodce pro rok 2024
Toto je kompletní kontrolní seznam pro SEO, který kdy budete potřebovat k bezproblémovému optimalizování...
Úvod do Lead Generation
Začneme tím, že si vysvětlíme, co vlastně je „lead“, poté si ukážeme, jak se...
Nejlepší No-Code nástroje pro rok 2024
No-code technologie jsou nyní na vzestupu díky touze startupů a specialistů pracovat s digitálními...
Nejlepší lead generation nástroje pro rok 2024
Ve světě marketingových a sales technologií existuje mnoho různých nástrojů, které mohou vaší firmě...
Jak na obsahový marketing
V dnešní době je velmi důležité zaujmout cílové publikum, přirozeně s ním navázat kontakt...
B2B marketing – kompletní průvodce
B2B marketing se od B2C v mnohém liší a doba se čím dál rychleji...
Jak na Linkedin Ads – Linkedin reklama
Mnoho firem využívá pro svou reklamní propagaci Google, Facebook či Twitter. Mezi velmi vlivné...
HubSpot vs Salesforce
V jednom z předchozích článků jsme se věnovali CRM* nástroji jménem HubSpot, který pomáhá firmám mít...
Co je Hubspot?
V dnešní době je sice snadné založit firmu, ale složitější je udržet její růst...
Analýza klíčových slov v B2B
Inzerenti z oblasti B2B, kteří touží získat co nejvíce leadů (neboli zákazníků, kteří projeví zájem...
Inbound vs outbound marketing
V souvislosti s tímto tématem lze hovořit o dvou přístupech k lidským...
SEO vs PPC v B2B
SEO i PPC hrají v oblasti B2B klíčovou roli. Nemusí být ale úplně jednoduché...
Technický marketing – jak být technický m...
Technický marketér V průběhu poslední dekády se marketing velmi rychle vyvíjel a měnil....
Co je Account Based Marketing?
Account based marketing (dále jen ABM) se v posledních letech těší rostoucí popularitě. Pojďme...
Průvodce Kickstarter kampaní
Kickstarter je internetová platforma pro crowdfundingové financování projektů, která podporuje kreativní projekty z oblasti filmu, her, hudby, umění či technologické inovace....
Stránky na WordPressu – podle čeho zvolit webh...
Stránky ve WordPressu – podle čeho zvolit webhosting? Je všeobecně známo, že se stránkami vytvořenými...
Jak digitalizovat podnikání? Na WordPressu!
Stránky na WordPressu jsou ideálním startem v rámci digitalizace podnikání – respektive v jeho...
Segment.com – Alternativa Google Tag Manager...
Zrychlete sběr marketingových dat a posuňte svou analytiku na další úroveň Pokud se snažíte...
Co je Lean Startup + metody Lean Startup
Lean Startup Lean principy byly vyvinuty na začátku sedmdesátých let společností Toyota v Japonsku....
Jak na Twitter Ads – Twitter reklama
V České republice se Twitter drží dlouho na pomezí. Rozhodně nepatří mezi nejpopulárnější sociální...
Jak rychle vybudovat e-commerce byznys
Jak rychle vybudovat e-commerce byznys – a využít krizi jako příležitost...
Google My Business – nejhodnotnější marke...
Co je Google My Business? Google My Business (česky Moje Firma na Googlu) je...
Co je Growth Hacking?
Co je Growth hacking? Growth hacking je typ marketingu, který hledá nové či netradiční...
Marketing a recese – Jak na digitální mark...
Po letech ekonomické prosperity neodvratně přijde útlum. Ať už to bude dříve či později,...